Just nu sitter jag i bilen på väg hem fr...

Just nu sitter jag i bilen på väg hem från eskilstuna. Jag och älsklingen har vart och hämtat en bil. Vart rätt hastigt på kommet så åkte hemifrån vid halv 9. Har ungefär en halvtimme kvar innan vi är hemma. Jag är verkligen super trött nu och längtar som tusan till sängen. Imorn är det jobb som gäller igen klockan ringer alltså 6 och jobbar till 4 sen har jag planerat att ut å gå med emelie om vädret tillåter vill säga:) hoppas ni haft en bra dag! Godnatt<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv; Vill börja med att ursäkta så väldigt mycket för så sent svar, och hoppas att du ändå fortsätter kika och kommentera i min blogg :)

Ha en superbra kväll! :D

kram!

2010-05-03 @ 19:05:41
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0