lördag

bloggen har stått till ett tag nu men jag har bara inte haft ork att skriva så mkt! :)
så kan de va ibland! :)
kan berätta lite om veckan!
måndag till fredag va det jobb som gällde, jobbar ju rätt långa dagar nu fram till sommaren, 7-16 och i torsdag blev de jobb till 20:30 pgr av inventering och sen i fredags blev de jobb 7-12.30 gjorde klart inventeringen! :)
i torsdags va även jag och älsklingen å kollade på lägenhet men vet inte än hur det blir om vi ska ta den eller inte, ekonomin lixom!
igår va det även valborg och då blev det att vara här hos älsklingen å dricka lite mer eric å natta och vi gick även å kollade på brasan här i åvestbo sen gick vi tillbaka hit igen och hade det väldigt trevligt tkr jag :)
dom åkte väll hem vid 1 tror jag och då gick vi å la oss eftersom jag typ va helt död! :D
idag vaknade jag vid 11 utav att mamma skickade sms och väckte mig, blev att fixa mig så kom hon å syster å hämtade mig och vi åkte till bisen och hälsade på M, D & F som va där å hälsade på. och gud vad kul de va att träffa lilla F hur söt som hälst! det va kul å träffa dom andra med, inte så ofta man ser alla nu för tiden :)
Måste bara berätta att farmor ringde nyss och berättade att hon hade hittat en resa igår til grekland och hon beställde den och dom åker redan imorn :O:D fyfan vad härligt! :D
så nu sitter jag och kollar på resor åt mig å älsklingen :D båda vi två skulle tycka det va så skönt å åka iväg en vecka och bara ha det skönt å mysigt :D
ska se om jag hittar nå som låter fint då kanske det blir en resa om inte alls för länge! :D
hihi
ikväll vet jag inte vad som händer, tror vi ska va med eric å natta men vet inte än! :)
ha en bra lördag kväll allihopa! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0