måndag

idag ringde klockan 6 låg kvar ett tag innan jag orkade ta mig upp, åkte hem en sväng å böt lite grejer innan jag åkte till jobbet. har vart en ganska lugn jobbdag men ändå ganska stressig.
slutade lite tidigare idag, gick hem vid 14.30 eftersom jag hade tid hos syon 14.45 hade lite samtal med skola och gejer och hur jag ska göra i höst och tror jag har bestämmt mig nu :)
jag hade alternativet å plugga upp lite betyg men det är så kort tid kvar a terminen och jag känner att jag inte klarar den pressen att plugga upp 25p tills i juni, så det får bli så här nu men jag tror ändå att det blir bra nu, det känns så iaf :)
kände ju från början att allt kändes skit men efter samtalet dag känner jag att det faktist finnt hopp :D
efter mötet så kom äslklingen å hämtade mig å vi åkten hem till honom å käkade lite innan jag åkte hem.
när jag kom hem så fixade jag allt med boende å sånt till helgen, ja just ja jag och älsklingen åker ju neråt landet på torsdag, då blir det bl.a ullared, liseberg och lite rundvandring i varberg å göteborg vi ska bo hos mammas kusin i varberg och sen åker vi hem nångång under lördagen :)
det ska faktist bli jätte kul å mysigt att bara få hitta på nånting å åka bort ett tag med älsklingen :)
allt är iaf i princip fixat å klart så på torsdag morron klockan 5 bär det av!
nu sitter jag å kikar lite på spårlöst sen ska jag å älsklingen åka hem till mig å sova.
imorn är det jobb igen, sen får vi se om det kanske blir en sväng med emelie eftersom det inte blev nått idag! :)
hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv; Hihi, vad jätte roligt att höra! :D

2010-05-05 @ 17:00:41
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0