på väg till ullared!

hallå hallå!
just nu sitter jag och älsklingen i bilen på väg ner till ullared! :)
vi kom precis in i essunga kommun.
det är inte jätte långt kvar till göteborg och sen är det inte många mil kvar till ullared! :)
ikväll ska vi sova hos K i varberg, sen imorn blir det liseberg för hela slanten, och som tur är så ska det bli fint väder imorn :D
vi åkte hemifrån 05:20 i morse och gjorde första stoppet i örebro och andra stoppet i skara!
nu tror jag inte det vlir nå mer stopp innan vi är framme i ullared, och då blir de shopping! :D
nej nu ska jag slå av datorn och kolla på vägen så jag inte blir åksjuk :D
ha en toppen dag alla söta!



berra bus får stå för en bild bara för att jag känner mig lite busig just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0