söndag

idag vaknade jag 10.10 gick upp drog på mig bikinin å ut la mig i solen ;)
nu ska den vitavalen bli brun :D
hjälpte även till å olja in utemöblerna så duktig som jag är! ;)
åkte och handlade med mamma en sävng innan jag åkte hem till äslklingen :)
har även hunnit övningsköra lite också!
vi har nyss käkat lite grillat som jag har kommit på att vi nästan gör varenda dag, har blibit väldigt mkt sånt nu men det gör ju inget de är ju så gott :D
hoppas iaf att jag fått lite färg idag, man ser ju inte riktiga resultatet förens imorn eftersom huden pigmenteras i 12 timmar :)
eric å natta kommer iaf hit snart en sväng så kanske lir att umgås med dom resten av kvällen :)
hoppas ni har haft en lika bra dag som jag :)
och ha en bra fortsättning!


passa på å slänger in lite bilder från valborg också!
















Kommentarer
Postat av: NATHALIE

FAN VAD DU LIGGER ILLA TILL DIN JÄVEL :D

2010-05-27 @ 19:10:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0